Αναζήτηση στο ιστολόγιο

Σάββατο, 22 Φεβρουαρίου 2014

Ε,τι; Μπακάλικο είμαστε;

Το βίντεο της καμπάνιας του SaferInternetGreece για τους "ειδικούς" που δίνουν συμβουλές διατροφής στο ιντερνετ και τα  eshop αμφιβόλου αξιοπιστίας.



Αν κι εσείς λαμβάνετε συμβουλές για τη διατροφή σας από ανώνυμα σάιτ ή eshop, ήρθε η ώρα να το ξανασκεφτείτε. Την επόμενη φορά δείτε αν υπάρχει το όνομα του συντάκτη κάτω από το άρθρο και αν ναι, οι σπουδές του συνάδουν με το αντικείμενο για το οποίο γράφει; Επίσης το eshop  έχει στοιχεία επικονωνίας, εκτός από τη φόρμα παραγγελίας των προϊόντων; Email, ταχυδρομική διεύθυνση επιχείρησης, τηλέφωνο; Το όνομα του υπεύθυνου;

Άλλα χαρακτηριστικά που μας υποψιάζουν ότι το σάιτ δεν είναι έγκυρο:
  • Προσπαθούν να μοιάσουν με σαιτ εφημερίδων ή καναλιών, συνήθως ιατρικών,  για να δίνουν επιπλέον κύρος στο προϊόν. Πολλά από τα λινκ μέσα στη σελίδα δε λειτουργούν και δεν υπάρχουν στοιχεία επικοινωνίας.
  • Προσφορές που  συμπτωματικά λήγουν ακριβώς την ημέρα που επισκεπτόμαστε το σάιτ. Αν αλλάξουμε την ημερομηνία του υπολογιστή μας, θα παρατηρήσουμε ότι αλλάξει και η ημερομηνία λήξης της προσφοράς ώστε να ταιριάζει με το δικό μας ρολόι. Πρόκεται για αυτοματισμό, που σκοπό έχει να πιέσει τον καταναλωτή να προβεί σε αγορά χωρίς να προλάβει να σκεφτεί.
  • Υπερβολικά μεγάλος αριθμός σχόλιων από τους επισκέπτες του σάιτ που εκθειάζουν το προϊόν.  Ανάμεσα τους, που και που, κάποιο σχόλιο δυσπιστίας, για ξεκάρφωμα. Χαρακτηριστικό των σχολίων η κακή ορθογραφία και γραμματική, επειδή συνήθως είναι μετάφραση τύπου google translate από το αντίστοιχο σάιτ που εμπορεύεται το ίδιο προϊόν σε άλλες χώρες.  Καταλαβαίνουμε ότι κάτι δεν πάει καλά όταν προσπαθούμε να σχολιάσουμε κι εμείς, αλλά η φόρμα σχολιασμού δεν λειτουργεί.
  • Επώνυμες μαρτυρίες ιατρών και άλλων επιστημόνων. Όταν κάνουμε αναζήτηση στο google ή σε επαγγελματικό οδηγό, οι συγκεκριμένοι επιστήμονες αποδεικνύονται ανύπαρκτοι. 
  • Φυσικά οι κλασικές φωτογραφίες πριν και μετά. Στις περισσότερες περιπτωσεις είναι ψεύτικες, ενώ κυκλοφορούν σε πολλά σάιτ, αλλά με διαφορετικό όνομα και ιστορία κάθε φορά.

"Αυθεντική" φωτογραφία πριν&μετά. Στο ελληνικό σάιτ η κοπέλα λέγεται Γεωργία
ενώ στο ιταλικό, που εμπορεύται το ίδιο προϊόν, λέγεται Monica



λέξεις κλειδιά: Μπακάλικο, μπακαλικο, eshop, συμπληρώματα διατροφής, συμπληρωματα διατροφής, πράσινος καφές, πρασινος καφες, green coffee, παραπλάνηση κοινού

Δεν υπάρχουν σχόλια: